Goierri Eskolak EuskoSkills 2012an parte hartzen du

Joan den astean EuskoSKILLS 2012 probak ospatu ziren Irungo Ficoban. Goierri Eskola Jonatan Ayesta eta Igoin Mendez ordezkatu zuten «Industri Kontrola» proban. Armairu elektriko bat muntatzeaz gain industri prozesua bat abian jartzeko automata ere programatu behar izan zuten. Esperientzia oso aberasgarria izan zenez beste urtetarako ordezkari gehiago bidaltzea aurreikusten dugu.

Ikusi hemen gure ikasleen argazkiak: Goierri EuskoSkills 2012

Goierri Eskola participa en las EuskoSkills 2012

La semana pasada se celebraron las EuskoSKILLS 2012 Ficoba, Irun. Igoin Mendez y Jonatan Ayesta representaron a Goierri Eskola en la prueba de «Control Industrial», que consistía en montar un cuadro eléctrico y programar un autómata que controlara un proceso industrial. La experiencia fue muy gratificante y no se descarta participar de forma más masiva en ediciones futuras.

Consulte aquí las fotografías de nuestros alumnos: Goierri EuskoSkills 2012

2012-ko EuskoSkills ekimenaren logotipoa