Kontratatzailearen Profila

Kontratatzailearen profila Internet bidez hedatzen den plataforma bat da eta, horren bitartez, kontratazio organoak informazio jakin bat hedatzen du.

Kontratatzailearen profila (aurrerantzean KP edo profila, era berean) SPKLren 42. artikuluan araututa dago, eta hirugarren atalean ezartzen du profilari eusten dion sistema informatikoak dispositibo bat izan behar duela bertan sartzen den informazioaren hedapen publikoa zein unetan hasten den dudarik gabe egiaztatu ahal izateko.

Barne Instrukzioak

Goiherriko Herrien Ekintza Fundazioaren kontrataziorako barne prozeduraren arautegia.

Ikus Lizitazioak

Goiherriko Herrien Ekintza fundazioaren lizitazioen zerrenda.

Esleipenak

Goiherriko Herrien Ekintza fundazioak esleitutako lizitazioen zerrenda.

Informazio gehiago eskuratu nahi izan ezkero, idatz iezaiguzu honako esteka hau erabiliz eta zurekin harremanetan jarriko gara.