Izan zaitez Goierri Eskola-ko kide!

Goierri Eskolan, etorkizuneko belaunaldien prestakuntzan, hezitzaileek duten paper erabakigarria baloratzen dugu. Profesional arduratsuak bilatzen ditugu, batxilergo, lanbide heziketa edota ingeniaritzako irakasle izateko.

Esperientzia izan edo graduatu berria bazara ere, gure hezkuntza-komunitateko kide izatera gonbidatzen zaitugu. Lankidetza ingurune bat eskaintzen dizugu, zure hazkunde profesionala zein pertsonala sustatzen duena.

Bat egin gurekin Goierri Eskolako ikasleak inspiratzeko eta gidatzeko! Izan zaitez goierri familiaren partaide!

Prest zaude?

Osatu azpiko galdetegia, zure interesen arabera, eta helarazi iezaiguzu zure CV-a.

Irakasle orokorra

Zure email-a (*)