2023-ko EKAINA-UZTAILA

TEKNOLOGIA BERRIEN INGURUKO UDALEKUAK GOIERRIN

Uda honetan.... bihur zaitez STEAM-er!

Adina 9-14

Udara honetan, etor zaitez Goierri Eskolak antolatzen dituen kanpamentu teknologikoetara!

EGUTEGIA eta ORDUTEGIA

Egutegia:

  • 1. astea: Ekainak 26 – 30
  • 2. astea: Uztailak 3 – 7
  • 3. astea: Uztailak 10 – 14

 

Ordutegia: 09:00-14:00

PREZIOAK eta ORDAINKETAK

Prezioak:

  • Aste 1 (5 egun): 100€
  • 2 aste (10 egun): 180€
  • 3 aste (15 egun): 240€

Familia deskontuak: kide gehigarri bakoitzeko %10 deskontua.

 

ORDAINKETA:

Matrikula ez da gauzatuko diru-sarrera egin arte!

Kontzeptuan Ikaslearen izen-abizena + KANPAMENTU TEKNOLOGIKOAK jarri, mesedez

  • KUTXABANK:                 ES23-2095 5073 07 1060105375
  • LABORAL KUTXA:        ES87-3035 0054 54 0540015496
  • LA CAIXA:                        ES46-2100 4227 73 2200026510

Edozein zalantza argitzeko edo informazio gehiagorako jarri harremanetan:

Tel.: 943 880 062

Emaila: bulegoa@goierrieskola.org

IZEN-EMATEA

IZENA EMATEKO BETE HURRENGO GALDETEGIA

Eman izena gure kanpamentu teknologikoetan!

ZALANTZARIK BADUZU?

Jar zaitez gurekin harremanetan!

NON GAUDE?

TAILERRAK

Proiektu multidisziplinarretan arituko dira teknologia ezberdinak uztartuz.

LEGO SPIKE

niño o niña jugando con el Lego Spike en los campamentos tecnológicos de Goierri Eskola

EDUKIA: LEGO SPIKE (Jolasten ikasi)

Software: SPIKE

Edukiak:

  • STEAM oinarriak landuko dira.
  • Errealitatearekin lotutako proiektuak landuko dira.
  • Programazioa eta robotika landuko dira.

ANATOMIA - Giza gorputza

anatomy-3

ANATOMIA: murgildu zaitez zientzian jolasean!

Helburua: STEAM akronimoan agertzen den S hizkia ZIENTZIA-ri dagokio (science) . Kanpamentu teknologikoetan, medikuntzaren oinarrizko zientziatako bat landuko da: giza-anatomia. Lanketa hori, egungo teknologia digitalak baliatuz egingo da.

Baliabideak: ARDUINO + 3D INPRESORA + GELA DIGITALAK

Edukiak:

  • ARDUINO eta 3D inprimagailuak erabiliz, anatomia landuko da, zientzia eta teknologia uztartuz.
  • Baliabide digitalak erabiliko dira, gune inmersiboak, interaktiboak eta proiekzio digitalak.

Robotika eta Programazioa

RobotikaKT

EDUKIA: ROBOTIKA ETA PROGRAMAZIOA

Software: LEGO CHALLENGE (MINDSTORMS EV3)

Edukiak:

  • Tresna honekin programazioaren oinarriak landuko dira
  • Zailtasun desberdineko frogak jarriko dira
  • Robot hauekin jolas ezberdinak egingo dira

 

Software: Arduino

Edukiak:

  • Arduino baten atalak eta funtzionamendua azalduko dira
  • Arduinoa egoera erreal batean nola programatu azalduko da
  • Erronka ezberdinei aurre egiteko roboten programazioa

Diseinua + 3D inpresioa

diseinuaKT

EDUKIA: DISEINUA + 3D INPRESIOA

Software: Minecraft

Edukiak:

  • Software honen bitartez diseinua landuko da guztion arteko elkarlana lantzeko
  • Mugikorreko aplikazioen diseinua ere landuko da

 

Software: Tinker CAD

Edukiak:

  • Software honen bitartez piezak diseinatzen ikasiko da. Pieza sinple nahiz konjuntoak egiteko gaitasuna landuko da
  • Sortutako diseinuekin 3D inpresioa landuko da

IRUDIAK

©2024 GOIERRI ESKOLA. 

Contacto

Lehenbailehen erantzuten saiatuko gara - Procuraremos responder lo antes posible

Sending

Log in with your credentials

Forgot your details?