MU Goierri Campusa

Goierri Berrikuntza Gunean dago Mondragon Goi Eskola Politeknikoaren Goierriko Campusa.

Mondragon Goi Eskola Politeknikoa Mondragon Unibertsitatearen Goi Eskola Politeknikoaren titular juridikoa da, eta MONDRAGON Korporazioaren eta Mondragon Unibertsitatearen kooperatiba bat da.

MU Goierriko Campusak, Ordizian, Mekanikako Ingeniaritza Gradua eta Goi Eskola Politeknikoko ingeniaritza-ikasketen lehenengo ikasturteak eskaintzen ditu.

Campusa 2001aren amaieran sortu zen, Goierri Fundazioaren eta Mondragon Unibertsitatearen arteko akordioz, inguruneko enpresa-beharrei erantzuna emateko. Urte hauetan, ingeniaritzako 700 ikasle igaro dira MU Goierriko Campusetik, eta eskualdeko 65 enpresetan baino gehiagotan egin dituzte beren karrera amaierako proiektuak.

GRADUAK:

Mekanikako Ingeniaritza (gradu osoa)

Campus Goierri MU

El campus Goierri de Mondragon Goi Eskola Politeknikoa (MGEP) está situado en el complejo Goierri Berrikuntza Gunea.

Mondragon Goi Eskola Politeknikoa (MGEP), titular jurídico de la Escuela Politécnica Superior de Mondragon Unibertsitatea (EPS-MU), es una cooperativa integrada en Corporación MONDRAGON y en Mondragón Unibertsitatea.

Ubicado en Ordizia, el campus de MU ofrece el Grado en Ingeniería Mecánica, así como los primeros cursos de los estudios de ingeniería de la Escuela Politécnica Superior.

Este campus se creó a finales de 2001 para responder a las necesidades empresariales del entorno, fruto de un acuerdo entre la Fundación Goierri y la Universidad de Mondragón. Durante estos años, han pasado por el campus Goierri MU 700 alumnos de ingeniería quienes han realizado los proyectos fin de carrera en más de 65 empresas de la comarca.

GRADOS:

Ingeniería Mecánica (grado completo)

Contesta