Urtarrilaren 30ean, 1963-72an Goierri Eskolan aritu ziren ikasle-ohien topaketa burutuko dugu. Ekitaldi xume baina hunkigarria izatea espero dugu, aspaldian elkar ikusi ez duten horiek berriro elkartu eta garai haiek gogoratzeko aukera izango dutelarik. Horretarako, orduan aritutakoen partehartzea ezinbestekoa da, noski.

Ekitaldia behar bezala antolatzeko, idatz ezazu korreo bat helbide honetara bulegoa@goierrieskola.org edo deitu ezazu 943880062 telefonora.

El próximo 30 de Enero vamos a celebrar el encuentro de exalumnas/os que pasaron por la Escuela en la década de 1963-72.  Será un acto sencillo pero emotivo, que dará pie a que aquellas y aquellos que durante años no han tenido oportunidad de coincidir, puedan compartir recuerdos y vivencias. Para ello, es indispensable la participación de las/os exalumnas/os de esa década.

A fin de organizar el evento de la mejor manera posible, os solicitamos que para participar enviéis un correo electrónico a la dirección  bulegoa@goierrieskola.org o llaméis al teléfono 943880062.

Contesta