Atzo Batxilergoko ikasleak “Summer in the USA” elkarteko lagunen bisita atsegina jaso zuten. Ikasleek pare bat orduz ingelesa praktikatzeko aukera ezin hobea izan zen eta, bide batez, atzerrian egonaldi desberdinak egiteko aukerak azaldu zizkiguten. Eskerrik asko bisitarengatik!

Ayer los alumnos de Bachiller recibieron la visita de la asociación “Summer in the USA”. Los alumnos tuvieron la grata oportunidad de practicar inglés y ellos aprovecharon la ocasión para explicarnos las diversas opciones que disponen para realizar estancias en el extranjero. ¡Gracias por la visita!

Contesta