Gure ikastetxean goi mailako Industri Mekatronika ikasten ari diren lehenengo mailako 20 ikaslek eta Hazparneko Saint Joseph ikastetxeko 13 ikaslek elkarlaneko proiektu bat garatuko dute aurtengo ikasturtean zehar. Estatu desberdineko ikastetxeen artean burututako lehen esperientzia hau Europa mailan berrikuntza bat da.

Proiektuaren helburua makina automatiko baten diseinua eta irudikapena, piezak mekanizatu eta kableatua eta automatizazioa burutzea izango da.

Proiektua 5 hilabetetan zehar burutuko dute eta 2 aste osotasunean elkarrekin arituko dira kokaleku berean, urtarrilaren 7tik 11ra Hazparnen eta maiatzaren 27tik 31ra Goierri Eskolan. Lanerako erabiliko duten hizkuntza ingelesa izango da.

Urtarrileko astean elkar ezagutzeaz gain soluzio tekniko ezberdinak aztertu, software eta hardware erremintak baloratu  eta talde laneko banaketa eta antolamendua aurreikusiko dute. Urtarriletik maiatzera bitartean, talde bakoitza bere kabuz arituko da eta Moodle plataformaz komunikatuko dira distantziaren arazoak saihesteko eta dena garatu beharko dute maiatzeko Goierri Eskolako egonaldian proiektuak erabat amaitu eta beraren defentsa burutzeko.

20 alumnos de grado superior de Mecatrónica Industrial de nuestro centro y 13 de la escuela Saint Joseph de Hazparne desarrollarán un proyecto conjunto durante este curso. Es una experiencia innovadora ya que se desarrolla entre centros de distintos estados.

El objetivo del proyecto es el diseño y representación gráfica, mecanizado de piezas, cableado y la automatización de una máquina automática.

El proyecto se desarrollará durante 5 meses y habrá dos semanas con estancia completa, la primera del 7 al 11 de enero en Hazparne y la segunda del 27 al 31 de mayo en Goierri Eskola. El lenguaje vehicular será el inglés.

Durante la semana de estancia en Hazparne,  analizarán distintas soluciones técnicas, valorarán los software y hardware posibles y realizarán una planificación y distribución de tareas para desarrollar en equipo. Desde enero a mayo los equipos trabajarán de forma conjunta utilizando la plataforma 2.0 Moodle para facilitar la comunicación intraequipo. La estancia en Goierri Eskola la última semana de mayo servirá para montar y puesta a punto de la máquina y realizar la defensa del proyecto.

Contesta