DEL 6 AL 10 DE FEBRERO GOIERRI ESKOLA CELEBRARÁ LA 1ª SEMANA DE LA SEGURIDAD Y LA GESTIÓN AMBIENTAL

La semana incluye conferencias, mesas redondas, cursos, jornada de donación de sangre y un concurso destinado al alumnado de la Escuela. En la misma tomarán parte un nutrido conjunto de organizaciones:EVE,Gipuzkoako ODOL EMAILEAK,CEIDA,ALCERGIPUZKOA,ORKLI S. Coop.,FREMAP,SUESKOLA,AESLEME,IKASLAN. Entre todos ellos tratarán un amplio abanico de temas: Donación de sangre y de órganos, conducción económica y segura, movilidad sostenible, Autoprotección y Riesgos laborales.

OTSAILAREN 6TIK 10ERA GOIERRI ESKOLAK SEGURITATE ETA INGURUMENAREN 1. ASTEA OSPATUKO DU.

Asteak hitzaldiak, mahai-inguruak, kurtsoak, odol emate – saioa eta ikasleei zuzendutako lehiaketa bat ere izango ditu. Bertan erakunde desberdinek  hartuko dute parte:
EVE,Gipuzkoako ODOL EMAILEAK,CEIDA,ALCER,GIPUZKOA,ORKLI S. Coop.,FREMAP,SUESKOLA,AESLEME,IKASLAN. Guztien artean gai anitzak landuko dira: Odol ematea eta organuen dohaintza, Automobilen gidatze ekonomikoa eta segurua, mugikortasun iraunkorra, Autobabesa eta lan – arriskuak.

Animatu eta parte hartu!

Contesta