CIEES NETWORK berrikuntza proiektua saritua

Duela gutxi, goierriko garapen agentzia den GOIEKI-k antolatzen duen Enpresa Ekimen Berrien XXVI. Lehiaketa ospatu da. Goierriko eskualdean ekintzailetza eta enpresa-ekimen berrien sorrera bultzatzeko helburuarekin sortutako lehiaketa.

Banatu diren sarien artean, Goierri Eskolako Administrazio eta Finantzetako goi-mailako zikloko ikasleei, LHko ikasleek garatutako ekintzailetza-proiektu onenaren saria eman zaie.

Lan irabazlea, SILVER MUIN BOX izan da, desgaitasuna duten pertsonentzat sortutako euskarriak infantilizatzea saihesten ahalegintzen dena. Lan hori CIEES NETWORK proiektuaren barruan garatu da, Hezkuntza eta Lanbide Heziketako Ministerioak bultzatutakoa.

CIEES NETWORK (Hezkuntza eta Lanbide Heziketako Ministerioa)

CIEES NETWORK proiektua, MEPF-k bere 21. deialdian onartutako proiektuetako bat da. MEPF-k eta Fondo Social Europeo-k kofinantzaturikoa, Next Generation diru funtsari esker. Proiektuaren helburua, Lanbide Heziketako ikastetxe integratuetan, berrikuntza alorra ikasteko eta irakasteko programa berri bat ezartzea da.

Proiektu horretan, Goierri Eskolaz gain, CIFP AGUAS NUEVAS (Albacete), CIFP AS MERCEDES (Lugo) eta INSTITUT PERE MARTELL (Tarragona) ikastetxeek parte hartu dute.

El proyecto CIEES NETWORK, forma parte de los proyectos seleccionados por el MEFP en su 21ª convocatoria, y están cofinanciadas por el MEFP y el Fondo Social Europeo, a través de las ayudas Next Generation. Tiene como objetivo instaurar un programa de enseñanza-aprendizaje de la innovación en los centros integrados de FP.

EXPO CIEES NETWORK

El 21 de abril se celebró, en el Teatro Circo de Albacete, la exposición de los trabajos desarrollados por los alumnos de los cuatro centros participantes en el proyecto.

2023-ko Apirilaren 21ean, Albaceteko Teatro Circo eraikinean, proiektuan parte hartu duten lau ikastetxeetako ikasleek garatutako lanen erakusketa egin zen.