Fabrikazio Aditiboa (FA) Lanbide Heziketan txertatzeko proiektua, SLS teknologiaren bitartez.

Goierri Eskolak, Estatuko beste hiru ikastetxerekin batera, Fabrikazio Gehigarria (FA) Lanbide Heziketan sartzeko proiektu batean parte hartzen du, erronken araberako ikaskuntza-metodologia berrien bidez.

Hezkuntza eta Lanbide Heziketako Ministerioari aurkeztu eta onartutako proiektua, 220.000 euroko finantzaketa jaso du, MEFP bera eta Next Generation EU ekimenaren bitartez, parte hartzen duen zentro bakoitzean fabrikazio aditiboko laborategi bat erreproduzitzeko, SLS (selective laser sintering) teknologiaren bidez.

Horrekin guztiarekin, parte hartzen duten ikastetxeak fabrikazio gehigarriaren berrikuntza metodologikoan erreferentzia bihurtu nahi dira, LHko ikasleei ezagutzaren transferentzia bultzatuz eta ETEei fabrikazio gehigarriari buruzko aholkularitza eta prestakuntza eskainiz.

"Lanbide Heziketako ikasleei Fabrikazio Gehigarrian (FA) murgilduz!"

2022ko maiatzean hasitako eta 2023ko martxoan amaitzea aurreikusita duen proiektuak honako ikastetxe hauek estuki lotzea lortu du:

Zentro horiekin batera, Tecnotron SAU enpresa ere parte hartzen ari da, 4.0 industriaren arloan aholkularitza eta prestakuntza eskainiz.

fabricación aditiva FA en la formación profesional MEFP Next Generation EU