50. urteurrena ospatzeko, apirilaren 5ean langile eta langile ohien topaketa bat burutu zen. Ekitaldiak bi atal izan zituen. Lehenengoa, urteetan Eskolan egon ez zirenentzat pentsatua, Eskolaren bilakaera aurkeztu zitzaien eta instalakuntzak bisitatu ziren. Bigarrena aldiz, Ordiziako Martinez jatetxean bazkaria izan zen, bertan lankideekin solasean eta bazkari on baten inguruan momentuaz gozatzeko aukera izan genuen. Eguneko irudiak ikusgai:
El 5 de abril se llevó a cabo un encuentro de trabajadores y ex trabajadores para celebrar el 50ª aniversario. La jornada tuvo dos partes, la primera orientada para aquellas personas que llevaban años sin visitar la Escuela. A éstos se les presento la evolución del centro y se realizó una visita a las instalaciones. La segunda parte consistió en una comida en el restaurante Martinez de Ordizia en el que todos pudimos pasar unos momentos entrañables mientras degustábamos de la comida y la compañía de los allí presentes. Fotos tomadas durante el día:

Contesta