Goierri Eskolak datorren ikasturtean 50 urte betetzen ditu eta zure sormena eta originaltasuna behar ditugu logo berria diseinatzeko. Facebook erabiliko dugu lehiaketa bat antolatu eta bozak jasotzeko. Hona hemen parte hartzeko baldintzak:

-Diseinua aurkezten duen pertsonak Goierri Eskolako edo Goierri Campuseko ikaslea izan behar du.

-Diseinu berriak Goierri Eskolaren logoan oinarriturik egon behar du. Kalitate oneko logoa deskargatu.

-Diseinua eskolako batzorde batek balioztatuko du. Balioetsitako lanak Goierri Eskolako Facebookean zintzilikatuko dira eta “Me Gusta” gehien jasotzen dituenak irabaziko du Ipad-Minia.

*Bozak balio izateko, bozkatzaileak Goierri Eskolako Facebookeko jarraitzaile izan beharko du.

-Logoaren diseinua JPG formatuan eman beharko zaie  eskolako irakasleei edo idazkariei eta, gutxieneko kalitate baldintzak bete beharko ditu (800×600 pixel)

-Diseinua emateko epemuga: MAIATZAK 24, ostirala

-Diseinua emateko epemuga: MAIATZAK 24, ostirala