Langile eta langabetuentzako ikastaroen eskaintza berria.

Zure trebetasunak hobetu edota lan bat lortzeko aukerak handitu nahi al dituzu?

2023 urtearen hasierarekin batera, Goierri Eskolan, langile eta langabetuentzako prestakuntza-ikastaro espezializatuak eskaintza berria martxan ipini dugu, egungo lan-merkatuan nabarmentzeko beharrezkoak diren trebetasunak garatzen laguntzeko diseinatuak.

"Goierri Eskolako ikastaroek, hazkunde pertsonal eta profesionalerako aukera paregabea eskeintzen dute. "

Mikel Perea

Gure ikastaroak, industria-arlo askotara zuzenduta daude, guztiontzako aukerak eskaintzen dituelarik. Gainera, gure irakasleak adituak dira beren alorretan, eta irakaskuntza praktikoa zein teorikoa eskaintzen dute.

Zuen beharretara egokitu asmoz, ikastaroak arratsaldez garatzen dira. Eta kostuaz kezkatuta bazaude, zaude lasai! Ikastaroak %100 doakoak dira!

Ez galdu zure aukera eta eman izena!

Langileentzako ikastaroen inguruko xehetasun gehiago jaso dezakezu hemen: Langileentzako KASTAROAK

Langabetua bazara, hemen duzu Goierri Eskolaren eskaintza: LANGABETUEN IKASTAROAK

cursos gratuitos de formación para trabajadores y desempleados de goierri eskola