Ikaslan Fundazioak, ekoizpen kudeaketa partizipatiboan oinarritutako formakuntza programa berria diseinatzen ari da. Zure sormena eta originaltasuna behar ditugu, sistemari izena jarri eta logoa diseinatzeko.

Facebook erabiliko dugu lehiaketa bat antolatu eta bozkak jasotzeko. Hona hemen lehiaketan parte hartzeko baldintzak:

– Izena+Diseinua aurkezten duen pertsonak Goierri Eskolako edo Goierri Campuseko ikaslea izan behar du.

– Izena+Diseinu berria Ikaslanen logoan oinarriturik egon behar du. Bisitatu www.goierrieskola.org eta bertan lehiaketari buruzko informazioa eta kalitate oneko logoa deskargatu ahal izango duzu.

– Izena+Diseinua Ikaslango komisio batek balidatuko du.  eta Onespena jasotzen badu Goierri Eskolako Facebookean zintzilikatuko da eta “Me Gusta” gehien jasotzen dituenak irabaziko ditu 200€-ak.

*Bozka balekoa izan dadin bozkatzaileak Goierri Eskolako Facebookeko jarraitzaile izan beharko du.

-Logoaren diseinua JPG formatuan entregatu beharko da  eskolako idazkaritzan eta kalitate minimo batzuk bermatu beharko ditu (100 Kb pisua)

-Diseinua entregatzeko datamuga MAIATZAK 5, astelehena

Oinarrizko informazioa:

Formakuntza programa berria, informazio puntu digitala izango den, sistema operatibo batean oinarritzen da. Sistema operatibo honek, informazioa eman eta jasoko luke, egunerokotasuneko eginkizunak dinamizatzen lagunduko lukeelarik.

Zer eskeintzen du?

• Ikaslani: Ekoizpenerako lagungarri diren datuak (Fabrikazio ordena, planoa, ekoizpen prozesuen bideo-fitxak-utilak, kalitate akatsak, materialen trazabilitatea, mantenimendua, presentzia kontrola etab. Ikaslea autonomoagoa egiten laguntzen du eta ardurak bereganatzen ere bai.
  • Eskolari: Egunerokotasunean adibide gisa lagungarri izan daitezken hainbat informazio eta beti ere formakuntza teorikoa aberastuko dutenak. Adib. Ekoizpen prozesuen bideo-fitxa, ez adostasunak, mantenimendua, planoak, fabrikazio ordenak, kudeaketa moduak etab.
  • Enpresari: Bere produktuen ekoizpen prozesu eta kalitate kudeaketa.

Zer adierazi behar du izen eta logoak:

• Kudeaketa sistema teknologiko-formatiboa, pertsonen heziketa profesionalera bideratua.
  • Partaidetzan oinarritutako sistema, Feedback-a oinarri izanik. Bezero bakoitzari(Ikaslea, Goierri Eskola, enpresak) behar duen informazioa eskeintzen diona.

Ikaslan Fundazioak, ekoizpen kudeaketa partizipatiboan oinarritutako formakuntza programa berria diseinatzen ari da. Zure sormena eta originaltasuna behar ditugu, sistemari izena jarri eta logoa diseinatzeko.

– Izena+Diseinua aurkezten duen pertsonak Goierri Eskolako edo Goierri Campuseko ikaslea izan behar du.

– Izena+Diseinu berria Ikaslanen logoan oinarriturik egon behar du. Bisitatu www.goierrieskola.org eta bertan lehiaketari buruzko informazioa eta kalitate oneko logoa deskargatu ahal izango duzu.

– Izena+Diseinua Ikaslango komisio batek balidatuko du.  eta Onespena jasotzen badu Goierri Eskolako Facebookean zintzilikatuko da eta “Me Gusta” gehien jasotzen dituenak irabaziko ditu 200€-ak.

*Bozka balekoa izan dadin bozkatzaileak Goierri Eskolako Facebookeko jarraitzaile izan beharko du.

-Logoaren diseinua JPG formatuan entregatu beharko da  eskolako idazkaritzan eta kalitate minimo batzuk bermatu beharko ditu (100 Kb pisua)

-Diseinua entregatzeko datamuga MAIATZAK 5, astelehena

Oinarrizko informazioa:

Zer eskeintzen du?

• Ikaslani: Ekoizpenerako lagungarri diren datuak (Fabrikazio ordena, planoa, ekoizpen prozesuen bideo-fitxak-utilak, kalitate akatsak, materialen trazabilitatea, mantenimendua, presentzia kontrola etab. Ikaslea autonomoagoa egiten laguntzen du eta ardurak bereganatzen ere bai.
  • Eskolari: Egunerokotasunean adibide gisa lagungarri izan daitezken hainbat informazio eta beti ere formakuntza teorikoa aberastuko dutenak. Adib. Ekoizpen prozesuen bideo-fitxa, ez adostasunak, mantenimendua, planoak, fabrikazio ordenak, kudeaketa moduak etab.
  • Enpresari: Bere produktuen ekoizpen prozesu eta kalitate kudeaketa.

Zer adierazi behar du izen eta logoak:

Contesta