Fabrikazio Aditibo Industrialeko JARDUNALDI INFORMATIBOA

Fabrikazio gehigarriaren aplikazioak eta adibideak ezagutzen al dituzu?
Galdetu al diozu inoiz zeure buruari zer den fabrikazio gehigarria eta non erabiltzen den? Jakin nahi duzu enpresek zein proiektu garatzen dituzten fabrikazio gehigarri industrialarekin?
Fabrikazio gehigarri industrialeko aplikazio errealak ezagutu itzazu, euskadiko ADDILAN eta ERREKA enpresen eskutik. Fabrikazio Aditibo Industrialeko Masterreko lehen promozioetako ikasleek hainbat proiektu erakutsiko dizkizute.Nola egin duten jakin nahi duzu?
Ekainaren 1-an, goizeko 10:30-tik 11:30-ra, ONLINE modalitatean burutuko den jardunaldi informatibora gonbidatzen zaitugu!
Saioan parte hartzeko, izen-ematea esteka honetan burutu daiteke: IZEN-EMATEA

Goierri Eskolak, MondragonUnibertsitatea eta Lortek-kin batera garatzen duen Fabrikazio Aditibo Industrialeko Masterraren informazioa jaso nahi baduzu, esteka honetan aurkituko duzu: INFORMAZIOA

fabricación aditiva industrial en euskadi

Beste zenbait ekitaldiren berri edukitzeko esteka hau baliatu dezakezu: ekitaldi gehiago