cartel que anuncia la jornada de puertas abiertas del Campus de Goierri de Mondragon Unibertsitatea

Datorren ostegunean, urtarrilak 28, ate irekien jardunaldia egingo da Mondragon Unibertsitateko Goierri campusean, bertako eskaintza ezagutu nahi duten guztiei zuzenduta.

Egungo egoera dela-eta, ate irekien jardunaldia ONLINE izango da, 18:00etan hasita. Goierri campuseko arduradunek zein ikasleek parte hartuko dute jardunaldian, eta ingeniaritza mekanikoaren inguruko ikasketei buruzko informazioa, lantzen diren proiektuen inguruko azalpenak zein Goierri campuseko instalakuntzen inguruko informazioa emango da.

Ate irekien jardunaldian parte hartzeko aurrez izena eman beharko da Mondragon Unibertsitatearen webgunean, honako helbidean: Ate irekiak Goierri campusean.

Ate irekien jardunaldia Mondragon Unibertsitateako Goierri campusean:

• Eguna: Urtarrilak 28, osteguna
  • Ordua: 18:00