Goierri Eskolan lehenengo aldiz, hurrengo udan Kanpamentu  Teknologiko multzo bat burutuko dugu CampTecnologicoren eskutik. Kanpamentu hauek  7 eta 16 urte bitarteko gazteei zuzendutakoak dira.

Kanpamentu hauen bitartez, gazteek errobotikaren, bideojokoen garapenaren edota animazio digitalaren esparrutan modu dibertigarrian aritzen ikasiko dute.

Kanpamentu bakoitzaren iraupena astebetekoa da, 3 daten artean aukeratzea posible izango delarik:

– Ekainaren 24tik  28ra.

– Uztailaren 1etik 5era.

– Uztailaren 8tik 12ra.

Era berean, hala nahi duenak, erabilgarri izango du jangela zerbitzua.

CampTecnológico-ri buruzko argibide gehiagorako saka ezazu hemen.

Izenemateak.

Por primera vez en Goierri Eskola, este verano se van a celebrar una serie de Campamentos Tecnológicos, dirigidos a niñas/os y jóvenes de entre 7 y 16 años de la mano de CampTecnológico.

Mediante estos Campamentos,  las y los  jóvenes aprenden de manera entretenida a desenvolverse en ámbitos ligados a la robótica, desarrollo de videojuegos o la animación digital.

La duración de cada Campamento es de una semana, pudiendo optarse por  3 posibles fechas:

– del 24 al 28 de Junio.

– del 1 al 5 de julio.

– del 8 al 12 de julio.

Del mismo modo, los participantes tendrán a su disposición, opcionalmente, un servicio de comedor.

Para más información sobre CampTecnológico, pulsa aquí.

Preinscripciones.

Contesta