KUDEAKETA INDUSTRIALEKO ikastaro aurreratua

Laugarren urtez jarraian, Goierri Eskolak, Mondragon Unibertsitatea-rekin batera, KUDEAKETA INDUSTRIALEKO IKASTARO AURRERATUA antolatuko du.

Datuak:

• Hasiera: 2021-ko Maiatzak 26
  • Bukaera: 2022-ko Otsailaren 16
  • Ordutegia: 15:30 – 19:30
  • Orduak: 168 ordu

Ikastaroaren informazio gehiago honako esteka honetan: informazioa

Aurkezpen jardunaldia

Informazio gehiago nahi izan ezkero, datorren asteazkenean, Maiatzak 12, arratsaldeko 17:00tik 19:00ra, aurkezpen jardunaldi bat burutuko da Goierri Eskolan. Bertan, edukiak, egutegiak eta gainontzeko informazioa lortu ahalko duzularik. Saioaren amaieran, galderak luzatzeko tartea eskeiniko da, norberak izan ditzaken zalantzak argitzeko.

Aurkezpen jardunaldi horretan parte hartzeko, izen-ematea derrigorrezkoa da. Izen-ematea eta informazioa honako esteka honetan aurkitu daitezke: izen-ematea.

Aurkezpen jardunaldia:

• Eguna: Maiatzak 12, asteazkena
  • Ordua: 17:00
cartel que anuncia el curso avanzado de gestión industrial que imparte Goierri Eskola
Goierrieskola