Industri-kudeaketari buruzko ikastaro aurreratuaren informazio jardunaldia

Aurten kudeaketa aurreratuaren ikastaroaren ekitaldi berri bat ipiniko da abian.

Ikasturte honetan, Goierri Eskolak eta Mondragon Unibertsitateak antolatzen duten Curso Avanzado en Gestión Industrial ikastaroren edizio berri bat ospatuko da.

Aurtengo edizioaren inguruko xehetasunak azaltzeko, jardunaldi informatibo bat ospatuko da, Urtarrilak 27an, arratsaldeko 17:00tan. Bertan, besteak beste, edukiak, egutegiak eta ikastaroaren bestela informazioa eskuratu ahalko delarik. Amaieran, galde-erantzunen tartea egongo da, egon daitezkeen zalantzak argitzeko.

Jardunaldi informatibo hau online edo presentzialki jarraitu ahalko da. Izen ematea derrigorrezkoa da: izen-ematea.

OHARRA: Presentzialki agertu nahi duenak, mezu bat bidali beharko du email honetara: aisastil@mondragon.edu

Asunto gunean honako hau ipiniz: “Seminario Presentación Curso Avanzado en Gestión Industrial Goierri”.

Ikastaroaren informazio gehiago jakin nahi izan ezkero, edo ikastaroan izen-emateko, honako esteka honen bitartez egin ahalko duzu: Curso Avanzado en Gestión Industrial