SOI JARDUNALDIAK

Segurtasun, Osasun eta Ingurumen jardunaldien 10.edizioa

Egun hauetan, Goierri Eskolak eta Ikaslan Fundazioak antolatzen dituen Segurtasun, Osasun eta Ingurumen jardunaldien 10.edizioa burutzen ari gara.

Segurtasunaren, osasunaren eta ingurumenaren zaintza funtsezko ezaugarriak dira Goierri Eskolaren eta Ikaslan Fundazioaren egunerokoan, eta bakoitzari lotutako jakintzak zabaltzea da SOI jardunaldien helburua.

Aurtengo leloa, “Kontsumo Arduratsua” izanik, honako gai hauen inguruko hitzaldiak jasotzen ari dira gure ikasleak:

Egun hauetan burutzen ari garen SOI jardunaldiek, gainera, ODS edo garapen iraunkorreko honako helburuekin bat egiten dute: osasuna eta ongizatea, kalitatezko hezkuntza, energia irisgarria eta ez kutsagarria, klimaren aldeko ekintzak, eta lehorreko ekosistemetako bizitza.

Guztiei eskerrak eman gure ikasleen formazio integrala sustatzea helburu duen SOI JARDUNALDI hauen 10.edizioan parte hartzeagatik!

Agipad Ortzadar ACABE GIPUZKOA ATZEGI Cruz Roja Goierri-Gurutze Gorria D´elikatuz EHNE Grupo Elektra Suministros Industriales Gamesa Kontsumobide Ekintza Bibe Bizi Berria

SOI JARDUNALDIAK

cartel que anuncia las decimas jornadas de seguridad, salud y medioambiente
imagen de los objetivos de desarrollo sostenible ODS 2030