Langabetuentzako ikastaroak

ACTIVIDAD DE GESTIÓN ADMINISTRATIVA (ADGD0308)
eta
GESTIÓN DE LA PRODUCCIÓN EN FABRICACIÓN MECÁNICA (FMEM0109)

mujer realizando operaciones matermáticas

ACTIVIDADES DE GESTIÓN ADMINISTRATIVA (ADGD0108)

IKASTAROAREN HELBURUA:

Produktu eta zerbitzuen salerosketaren, diruzaintzaren eta langileen administrazio-kudeaketako eragiketak egitea, bai eta aurrez definitutako kontabilitate-erregistroak sartzea ere, aldez aurretik beharrezko informazioa eta dokumentazioa lortu eta prozesatu eta artxibatu ondoren, euskarri konbentzional edo informatiko egokien bidez, zehaztutako jarraibideei jarraiki, segurtasun-baldintzetan, indarreko araudia betez eta erakundeak definitutako kalitate-irizpideak betez.

DAGOZKION LANBIDE ETA LANPOSTUAK:

Profesional horrek edozein enpresatako (publikoa zein pribatua) administrazio, giza baliabide, kontabilitate edo finantza arloan egiten du lan, eta goragoko arduradun batek eskatuta egiten ditu eginkizunak. Arduradun hori, haren garapen-mailaren arabera, pertsona bakarra izan daiteke, edo sail bakoitzeko arduraduna (komertziala, diruzaintza, kontabilitatea, giza baliabideak edo horiek eskuordetzen dituzten pertsonak). Lan-aholkularitzetan, gestorietan eta/edo aholkularitza edo zerbitzu-enpresetan ere jardun ahal izango du, bai eta finantza eta aseguru-sektoreko erakundeetan ere.

LEKUA, FINANTZIAZIOA ETA EGUTEGIA:

• Ikastaroa emango den lekua: Goierri Eskola.
  • Hasierako data: 2020-ko ABENDUA
  • Iraupena: 800 ordu.
  • Ordutegia: Astelehenetik Ostiralera 08:00 – 14:00
mujer trabajando en una máquina mecánica

GESTIÓN DE LA PRODUCCIÓN EN FABRICACIÓN MECÁNICA (FMEM0109)

IKASTAROAREN HELBURUA:

Fabrikazio mekanikoko produkzioa programatzea eta kontrolatzea, ekoizpen helburuekin eta fabrikazio aginduekin bat datorrela ziurtatzeko, fabrikatu beharreko loteak eta produkzioaren hasiera zehaztuta, fabrikazio-lerroetan eta postuetan lehengaien eta produktu erdilanduen hornidura bermatuta, eta ezarritako kalitate, segurtasun eta ingurumen-babeseko irizpideak beteta.

DAGOZKION LANBIDE ETA LANPOSTUAK:

Profesional horrek fabrikazio mekanikoko produkzioaren programatzaile gisa eta fabrikazio mekanikoko hornikuntzako teknikari gisa jardun dezake.

LEKUA, FINANTZIAZIOA ETA EGUTEGIA:

• Ikastaroa emango den lekua: Goierri Eskola.
  • Hasierako data: 2020-ko ABENDUA
  • Iraupena: 310 ordu.
  • Ordutegia: Astelehenetik Ostiralera 14:00 – 19:00

MATRIKULAZIO EPEA: ABENDUAK 20