Goierri Eskolak dagoeneko lanean dihardu 4.0 ekoizpena kudeatzeko sistemarekin, ikasleek benetako esperientzien bidez gaitasunak eskura ditzaten. Sistemak aukera ematen die ikasleei enpresetan gertatzen diren benetako kasuistiketan oinarrituta lan egiteko, eta horrek haien lanbide-prestakuntza sendotzen du. Azken belaunaldiko kudeaketa-sistema hau Ikaslan Fundazioan ezarri da.

Dualiza Bankia eta FPempresa laguntzen deialdian hautatutako zentroetako bat izan zen Goierri Eskola, eta bertatik dator proiektua. Tresna horren bidez, ikasleek fabrikazio-prozesuak, denboren kudeaketa, stockak, erosketak edo logistika bezalako alderdiak lantzen dituzte. Hori guztia eskualdeko puntako enpresekin harreman zuzenean egiten dute, Ikaslan Fundazioak lan egiten duen Irizar, CAF, GH edo Indarrekin, adibidez.

Bai Goierri Eskolan, bai Ikaslan Fundazioan, helburua ikasleak eta langileak prestatzea da, gaitasun osoak izan ditzaten lanbide-munduari begira, eta hori bi erakundeek elkarrekin eskaintzen duten prestakuntza dualari esker lortzen da. Horrela, proiektu honetan parte hartzen duten ikasleek datuen analitika bat egin ahal izango dute, erabakiak hartzea erraztuko duen informazioa sortzeko.

Talde-lana

Goierri Eskolaren eta Ikaslan Fundazioaren beste ezaugarrietako bat talde-lanaren metodologia da. Hori oinarri hartuta, proiektu honek talde-lanean jarraitzen lagunduko die parte-hartzaileei, eta profil bakoitzak zeregin bat izango du: praktiketako ikasleek PKS hedatzen lagunduko dute, kalitate-sistemara konektatuz eta datuen analitikaren bidez informazioa sortuz. Horretarako, Ikaslaneko tutorearen laguntza izango dute. Horiekin batera, softwarearen garatzaileak eta proiektuarekin lotutako ekipoak arituko dira lanean, eta laguntza teknikoaren eta prestakuntzaren bidez ezarpena erraztuko dute.

Baina talde-lana ez da hor amaitzen; izan ere, proiektu honetan parte hartzen duten ikasleek eskuratzen dituzten ezagutzak eta gaitasunak eskualdeko enpresei bideratuta egongo dira, ekoizpenaren kudeaketari, kalitateari, adierazleei eta horien monitorizazioari, erabakiak hartzeari eta autonomiari dagokienez, prestakuntza hobea duten langileak sartu ahal izango baitituzte beren lan taldeetan.

h1pF77nq
FPEmpresas