Virtual Reality-a lanbide heziketa eta batxilergoan

VIROO enpresaren eskutik, ikasleak errealitate areagotu edo Virtual Realtity-an murgiltzen dira.

Errealitate Birtuala edo Virtual Reality (VR), errealitatea simulatzen duten ingurune birtualak sortzeko aukera ematen duen teknologia da, eta ingurune horietan murgilduz errealitatea esperimentatu daitekelarik. Hezkuntzaren esparruan, VRa ikaskuntza-esperientzia interaktiboagoak eta erakargarriagoak sortzeko erabil daiteke, eta horrek,  ezagutzak eta trebetasunak bereganatzea hobetu dezake.

Goierri Eskolan, VR espazioak ikasleen hezkuntza prozesuan txertaturik ditugu, Viroo teknologiaren eskutik. Batxilergoko nahiz lanbide heziketako ikasleei, onura batzuk eskeintzen dizkielarik euren ikasketa-prozesuan:

• Interakzio handiagoa: RVak ikasleei aukera ematen die objektu eta egoera birtualekin elkarrekintzan aritzeko, mundu errealean posible ez den moduan. Horrek kontzeptu abstraktuak hobeto ulertzen eta trebetasun praktikoak garatzen lagun diezaieke ikasleei.
  • Entrenamendu segurua: RV egoera arriskutsuak edo garestiak simulatzeko erabil daiteke, hala nola, makina astunak maneiatzeko edo altueran lan egiteko. Horri esker, ikasleek benetako arriskurik hartu gabe praktika dezakete.
  • Malgutasuna: RV ikasle bakoitzaren behar espezifikoetara egokitzen diren ingurune birtualak sortzeko erabil daiteke. Hori bereziki baliagarria izan daiteke lanbide-heziketan, ikasleek esperientzia eta trebetasun maila desberdinak izan baititzakete.

Guzti horren adibide, Goierri Eskola ikasleak erronka erakargarri bat lantzen aritu dira, ardoa egiteko diseinatutako makinak sortzean datzana! Lanbide heziketako ziklo batzuetan, irakasgai ezberdinak landuz, fabrikazio mekanikoko diseinuko ikasleek adibide hau sortzen lagundu dute. Emaitzak apartak izan ziren!

Horrek diziplina arteko ikaskuntzaren ahalmenaren testigantza gisa balio du, non hainbat eremutako ikasleek bat egiten duten zerbait sortzeko.

#PoweredbyVIROO

imagen de proyectos de realidad virtual o virtual reality VR en formación profesional