SilverCare Proiektua: Prestakuntza eta Zaintza eraldatzen mendekotasun eremuan

MATIA FUNDAZIOA-ren LAGUNTZAREKIN eta CaixaBank-en DUALIZA deialdiarekin

SilverCare ekimen berritzailea da, mendekotasun-egoeran dauden pertsonen arreta irauli nahi duena. Abangoardiako laguntza-teknologia ezarriz eta inguruneak pertsonalizatuz, gure hezkuntza-tailerrak “etxebizitza” kontzepturantz egingo du. Ikuspegi horrek, Matia Fundazioarekin eta gure ikasleen parte-hartze aktiboarekin lankidetzan, mendekotasuna duten pertsonen bizi-kalitatea hobetzea du helburu.

SilverCare proiektuaren helburuak:

• Inguruneak pertsonalizatzea, Pertsonarengan Oinarritutako Arretaren ikuspegiarekin lerrokatzeko, Matia Fundazioarekin lankidetzan.
  • Prestakuntza-metodologiak berrikustea eta berriz diseinatzea, Ethazi ereduari jarraiki.
  • Azken belaunaldiko teknologia asistentziala ezartzea.
  • Ikasleak ahalduntzea, ikaskuntza-ingurune berritzaile baten bidez.
  • Zaintza gizatiarragoa eta banakako beharretan zentratua sustatzea.

Ikasleen parte-hartzea:

Ikasleek zeregin aktiboa izango dute pertsonarengan oinarritutako arretara bideratutako instalazioak eta praktikak egokitzen. Horrek esperientzia baliotsua emango du, eta zeharkako konpetentzia profesionalak eta teknikoak garatzen lagunduko du.

Matia Fundazioaren laguntzarekin:

Matia Fundazioa-ren parte-hartze aktiboa prestakuntza-prozesuaren plangintzan, garapenean, jarraipenean eta ebaluazioan.

CaixaBank-en DUALIZA:

CaixaBanken Dualiza Deialdiaren laguntza eskuzabalari esker, 10.000 euroko dirulaguntza jaso dugu proiektu eraldatzaile hau aurrera eramateko.

Eskerrak ematen dizkiogu CaixaBank Dualizari gure proiektuan emandako laguntzagatik eta konfiantzagatik.