Udara honetan, murgildu zaitez kanpamentu teknologikoetan

Udara honetan, ezagutu gure udako kanpamentuak non, 9-14 urte bitarteko zure seme-alabak teknologia, robotika eta programazio mundu zirraragarri batean murgildu daitezkeen. Esperientzia hezitzaile eta dibertigarria dute zain eskolako oporretan!

Gure kanpamentuetan, haurrek ZTIAM/STEAM (Zientzia, Teknologia, Ingeniaritza, Artea eta Matematika) aztertuko dute robotikako jardueren, eta trebetasun teknologikoen garapenaren bidez. Gure monitoreek ikasketa bizigarria emango diete dibertitzen diren bitartean. Ikaskuntzaren eta zure seme-alabentzako dibertimenduaren arteko oreka perfektua.

Gure STEAM udalekuak aukera ezin hobea dira zure seme-alabek teknologiarekiko duten pasioa deskubritzeko, etorkizunerako funtsezko trebetasunak garatzen dituzten bitartean. Ez itxaron gehiago eta egin bat gurekin STEAM esperientzia paregabe honetan!

goierri eskolako kanpamentu teknologikoak camp

Informazioa gehiago nahi duzu?